Vanzelfsprekend
zal ons kantoor er alles aan doen om u zo goed mogelijk van dienst te
zijn. Desondanks kan het zijn dat u niet helemaal tevreden bent over een
bepaald aspect van onze dienstverlening. Hieronder leest u wat u dan
kunt doen.
Klachtenregeling
Wanneer u ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening of
de hoogte van onze declaratie(s), kunt u uw bezwaren mondeling of
schriftelijk voorleggen aan mr. J.P.M. (Joop) van Zijl (Postbus
1095, 5004 BB Tilburg, e-mail: j.van.zijl@kantoormrvanzijl.nl).
Bij de behandeling van uw klacht geldt onze interne klachtenregeling als
leidraad. U dient uw klacht voor te leggen binnen drie maanden na het
moment waarop u kennis nam of redelijkerwijs kennis had kunnen nemen van
het handelen of nalaten dat tot uw klacht aanleiding heeft gegeven.
Ons kantoor zal een oplossing voor het gerezen probleem altijd
schriftelijk aan u bevestigen binnen vier weken na binnenkomst van de
klacht.
Cliënttevredenheidsonderzoek
Ons kantoor streeft naar een hoge kwaliteit van dienstverlening aan
onze cliënt(e). Die kwaliteit is in onze ogen niet alleen gelegen in een
hoog peil van juridische en fiscale kennis en in toepassing van die
kennis in het belang van onze cliënten. Tenminste net zo belangrijk
vinden wij onze service aan onze cliënten. Om de kwaliteit van onze
dienstverlening te bewaken en verder op te voeren, houden wij daarom
onder onze cliënten een voortdurend onderzoek naar hun ervaringen met de dienstverlening van ons kantoor.
Is uw werknemer bijna twee jaar arbeidsongeschikt? Dan komen veel vragen op u af. Wilt u zeker weten dat u de juiste beslissingen neemt? Neem dan tijdig contact met ons op voor een WIA-Poort Scan!
Wilt u daarbij ook concrete adviezen ontvangen waarmee u eventueel zelf gewenste acties kunt nemen? Upgrade dan uw arbeidsrecht abonnement naar een plus- of top abonnement!