Wij willen graag dat u op een plezierige manier met ons kantoor "zaken doet". In onze ogen betekent dat:
"zeggen wat je doet en doen wat je zegt".
In
theorie klinkt dat erg eenvoudig. De uitvoering in de praktijk blijkt
dat helaas niet altijd te zijn. Toch streven wij er naar om u tevoren zo
veel mogelijk te laten weten wat wij voor u gaan doen, bijvoorbeeld
door brieven vooraf in concept ter goedkeuring aan u toe te zenden
(uiteraard ontvangt u achteraf ook nog een kopie). Ook doen wij ons
uiterste best om afspraken en toezeggingen over tijdstippen waarop
bepaalde werkzaamheden zullen zijn verricht, na te komen. Maar ook als
daar dan al eens "iets tussen komt" mag u er op rekenen dat wij u dat
laten weten en een nieuwe afspraak met u maken. Onze visie op zaken
doen, geldt ook waar het de kosten van onze dienstverlening betreft. Ook
met onze voorwaarden en tarieven maken wij u vooraf bekend. En de kosten van onze dienstverlening verantwoorden wij op onze declaraties tot in detail.
Bij dit alles mag u van ons verwachten dat wij onze werkzaamheden op een
persoonlijke, praktische en doelgerichte wijze verrichten. Van
overbodige franje en opsmuk houden wij niet. Ons motto is:
De Tweede Kamer heeft een wetsvoorstel aangenomen waardoor werkgevers met meer dan tien werknemers in de toekomst verplicht zijn een vertrouwenspersoon voor ongewenste omgangsvormen aan te stellen. Door aansluiting bij de Stichting Klachtenregeling Ongewenste Omgangsvormen kunnen werkgevers aan deze verplichting voldoen. Tevens voldoen zij daarmee aan de reeds bestaande wettelijke verplichting om psychosociale arbeidsbelasting tegen te gaan.
Wilt u daarbij ook concrete adviezen ontvangen waarmee u eventueel zelf gewenste acties kunt nemen? Upgrade dan uw arbeidsrecht abonnement naar een plus- of top abonnement!