Uiteraard werken we volledig "AVG-proof”. De werkzaamheden worden verricht onder de verantwoordelijkheid van één van de advocaten van Van Zijl Advocaten.
De volgorde van werkzaamheden is als volgt:
1. Inventariseren:
De signalering op toepasselijkheid van de no-riskpolis en eventuele andere subsidieregelingen is een doorlopend proces. Vandaar dat we het proces binnen uw organisatie eerst in beeld willen brengen. Dat gaat o.a. over de volgende onderwerpen:
Bij start dienstverband: is de uitvraag voor loonkostenvoordeel ingeregeld en hoe vindt de opvolging plaats?
Gedurende dienstverband: bewaking termijn einddatum no-riskpolis, eventuele andere mutaties die invloed kunnen hebben op het recht op subsidie (meer/minder uren werken, overgang van stagiair naar arbeidsovereenkomst enz.).
Bij ziekte: extra aandacht voor de "vangnet”-vraag door de bedrijfsarts, de aanvraag van de Ziektewetuitkering bij UWV, controle op binnenkomst van de juiste uitkeringsbedragen van UWV enz.
2. Analyseren en adviseren:
Onze bevindingen en aanbevelingen verwerken we in een rapportage, die we vervolgens direct met u bespreken.
3. Uitvoeren:
In overleg met u kunnen we de gewenste wijzigingen (laten) implementeren.
Om praktische redenen voeren we deze werkzaamheden het liefst bij u op locatie uit. Mocht dit om moverende
redenen niet haalbaar zijn, zullen we digitaal de werkzaamheden opstarten en uitvoeren.
Wat is uw investering?
De kosten voor de inventarisatie bedragen € 1.700,00 exclusief BTW.
Daarnaast verzoeken wij u tijd in te ruimen voor het voeren van gesprekken met uw medewerkers van de
betrokken afdelingen (HR-administratie, verzuimadministratie, salaris/finance). Het gaat om ongeveer één uur per afdeling.
Bent u tevreden over onze aanpak?
Dan adviseren we u om ons periodiek (bijvoorbeeld twee maal per jaar) controles op uw bedrijfsprocessen
te laten uitvoeren. De praktijk leert dat dat geen overbodige luxe is. Door de zogenaamde "plan, do, act,
check”-aanpak blijven de afgesproken werkwijzen ook geborgd in uw onderneming. Daarnaast kunnen op deze wijze tijdig aanpassingen plaatsvinden bij wijziging van de wetgeving.
Door deze aanpak blijft u optimaal gebruik maken van de subsidieregelingen die betrekking hebben op uw verzuim- en arbeidsongeschiktheidskosten.
Meer weten?
We zullen graag een maatwerkofferte voor u verzorgen.
Vaktechnisch overleg arbeidsrecht en sociale verzekeringen
Tijdens het vaktechnisch overleg (vier maal per jaar) bespreken wij vragen van deelnemers en de actualiteiten van de voorgaande drie maanden. De eerstvolgende bijeenkomsten vinden plaats op:
- maandag 5 juni 2023: Koning Willem II-stadion, Tilburg
- dinsdag 6 juni 2023: De Soesterduinen, Soest
- woensdag 7 juni 2023: Van der Valk Hotel Zwolle
- donderdag 8 juni 2023: Van der Valk Hotel Dordrecht
- maandag 12 juni 2023: Flonk Hotel Groningen Zuid, voorheen: Best Western Plus Hotel Groningen Plaza (of online)
- dinsdag 13 juni 2023: Novotel Hotel Eindhoven
- woensdag 14 juni 2023: Van der Valk Hotel Goes
- donderdag 15 juni 2023: Van der Valk Hotel Akersloot (of online)
Online deelname is mogelijk bij de bijeenkomsten van maandag 12 juni 2023 en donderdag 15 juni 2023.
Ben jij een administratief medewerk(st)er met passie voor data(verwerking)? Word jij onze nieuwe collega en kom je ons team Premiecontrole WHK versterken?
Wilt u daarbij ook concrete adviezen ontvangen waarmee u eventueel zelf gewenste acties kunt nemen? Upgrade dan uw arbeidsrecht abonnement naar een plus- of top abonnement!